En strimma hopp till semester.



Då var det bara bara 4 arbetsdagar kvar att jobba, sen börjar semestern.
Sen har jag 3 härliga veckor med familjen.
Men en tjej fest ska jag hinna med innan oxå.
Alla vi brudar på jobbet (som har lust och tid då!) ska träffas på Tisdag hemma
hos en och ha "pool party". Såååååååååå mysigt.
Hoppas vädret klarnar opp innan dess.

Läget med Paradiset är detta:
Fick ett mail från Trafikverket  i Torsdags av min kontakt person.
Hon skriver att de har vatt i kontakt med Stadsantikvarien Bror Tommy Sturk. 
De har gett honom löfte om tid att göra en kultur historisk utredning på "vår" stuga.
De har ochså tagit kontakt med en plankorsningsexpert för att reda ut
trafiksäkerheten ännu mer.
Hon medelar att de kommer att ge mig uppskov med avflyttning som jag önskat.
De har inte tagit ställning till när ännu men det får jag efter semestern
i augusti/september innan avtalet går ut.
Ja, det här känns ju ganska bra tycker jag.
En liten strimma hopp har tänds innom mig.
Men den är ännu liten.

Nu ska jag svänga förbi returpunkten innan jag stämplar in.



Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag håller mina tummar!



KRAM

2011-07-04 @ 20:34:00
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0