Dagen går nu mot natt

Hemma efter ett hårt arbetspass. Lite trött o hungrig nu när jag kom hem.
Först en kvälls promenad med Ella och Elvis sen in och ta en tallrik hemlagad
ärtsoppa o mjuk smörgås. Så gottit.
Hade inte i fläsk denna gång men det blev helt ok ändå.

När vi var i stan innhandlade jag detta.

Nya bläck patroner det var ett behov här hemma
de andra har tatt slut. 
 

Nya virus programet är nu inhandlat så nu är det bara att ta sig
tid att uppdatera.


Sprang även på två filmer med en familje favorit
Dag-Otto Flink. Han är ju bara för go. Jojje Jönsson som har gjort
Dag-Otto är en favorit helt klart hos mig och en annan favorit karaktär 
han gör är "dränga faan" Errolf 


Nattelinatt mina kära blogg gluttare snart tittar denna figur in till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0