Julen blir kvar ett par dar här

Hallå och god morgon.
Jag har lite problem då.
Jag har försökt att telefon blogga för vi i familjen har
skaffat 3 och jag har fått en iPone med fri SURF bland annat, tjoho.
Men jag kan inte skriv på min blogg, men jag kan skriva inlägg på andras bloggar det är ju kul.

Nu kom Ante med kuligheter till barnen så nu är det julafton i vardags rummet.

När jag vaknade i morse fick jag en sådan lust att åka till IKEA. Hallen börjar bli klar så
vi behöver lite dit och förvaring till barnens rum, så
julen får vara kvar i vårt hem ett par dagar till.

Kommentarer
Postat av: lisa

dom hade ne liknande hatt hylla som vi har, på erikshjälpen vid ljura ,tror ja det heter, inne i stan för 125:-

2011-01-16 @ 10:56:53
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0