Somliga går i trasiga skor

Japp då har man legat o halv sovit med familjen till handbollen
mallan Sverige-Danmark.
Jag har nog nått skit i kroppen för hur kan man somna när man ska
se en sådan match.

Ett litet tillägg på morgon dagens "att göra lista", köpa skor.

Stora sonen kom hem med en mycket trasig dojja, så det blir att
åka och inhandla nya i morgon efter skolan, så jag väntar då med
att ta ut tränings kläder tills dess.
Får se vad man kan tänkas att hitta på att göra på förmiddagen i morgon,
det var ju då jag hade tänkt åkt till staden själv.
Ja, det finns ju lite att sätta tassarna i här hemma men får se vad JAG vill
göra när jag vaknar i morgon.

På Torsdag ska jag faktiskt åka o ta en fika hos en kompis.
Har lovat minns ett år nu att titta in men det kommer alltid nått annat före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0