Min sons önskelista

Min stora son fyller år snart hela 10 år oj oj oj.
Han har önskat sig en en mobil och en bärbar dator.
Telefonen fick han för ett par veckor sedan och sköter den jätte bra
och på ett bra sätt (vad jag vet i alla fal).
Det där med bärbar data får vänta lite tycker vi.
Han kommer att få använda min hur mycket han vill för jag surfar ju med
min telefon.
Man får vällan göra ett schema över datan för lite behöver vi andra använda den oxå.

Andra saker han önska sig är följande.
Bil matta
Legobilar
Fotboll (sportbutik, F 50, typ VM bollen)
Kalle Baah skivor, tröjor, affischer
Pengar
Barcelona kläder (Kepa har han)
Storlek på kläder är nu ca
146/150 tröjor
140        byxor
ca 35/36 skor o stumpor

Kommentarer
Postat av: pysseliten

Kalle baah skivor har vi på jobbet ;) Tror man får en träja med när man köper skivan vet att vi har några under disken :)

2011-02-01 @ 07:10:20
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0