Mat och bad

Gott vin och god öl finns det i Tyskland



God mat på detta hotell finns det oxå må ni tro
I min smak finns det det bara min man som kan glänsa 
där över
(ja ja mamma, din mat älskar jag oxå, PUSS)



Bada blev det ju ju med. Kommer att bli ett morgon dopp i morgon när
vi ätit denna goda frukost som de serverar på detta ställe.
Jag längter faktiskt till båda.


Mamman i denna familj älskar Tyskland chips,
just dessa med paprika smak är en favorit.
Ska köpa 10 påsar med mig hem.

Natt natt, nu ska jag natta mina söner och sedan gosa med mannen till tyska talande krokodil dandy

Kommentarer
Postat av: moster ,syster lollo

mysigt med massa bad o god mat med god läskande öl till (sören vill beställa en gameldansk en stor flaska)levererad i resväskan om ni kommer i håg det kramar från oss

2011-01-04 @ 21:34:18
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0