Morgon foto

Nu är jag hemma igen efter att ha vatt på månadsmöte på jobbet.
Det var fotografering oxå och sånt älskar jag (när det blir bra),
Men det kan ju inte bli ett kass kort när jag finns med. Hi hi h.
 


Jag ska se om jag kan pyssla i hopp det jag tänkte gjort i går.
Men ska bara sätta på kaffet och ladda en tvättmaskin först.
Mannen är och besiktigar sin bil så är ensam en stund tillså vill vara klar
tills han kommer hem så kanske vi kan ta en fika innan jag åker till jobbet.

Tror ni att jag är besviken då!
Jo, slagerfestivalen börjar ju i morgon och vem jobbar kväll då 
om inte lilla jag. Bajs oxå. Så va det förra året oxå med.
Jag tycker det är nått speciellt med första sändningen mem men.

Härlig Fredag på er.

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej! Det går bra, är lite trött i kroppen men man vänjer sig väll snart :) det har ju bara gått 3 dagar.

2011-02-04 @ 20:55:52
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0