Har jobbat klart



Sitter o titt/lyssnar på Mando Diao med mannen nu medans jag bloggar
När jag kom hem i dag satt älskling vid datan och pluggade. Han pluggar
till lastbilskortet. Satte mig med honom när han gjorde ett test på 60 frågor.
Fick flach back från körkortst pluggandet.Jag är så glad att jag inte behöver svara 
på dessa puckade frågor (enligt mig) .  De är ju formulerade som att alla är rätt
men med vinkel att bara ett är rätt. Snacka att jag känner mig trög men kan erkänna
att lite intresant är det.

Nu ska jag visa vad barnen gav två av mina nära som gåva i dag


Ni två ska veta att ni har och betyder även nu väldigt mycket för mig.
Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

det gäller o köra med utslutningsmetoden på dom där frågorna :P

2011-02-15 @ 08:57:20
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: mamma

Tack för gåva som ska sprida ljus i mitt hus.

2011-02-15 @ 09:21:41
Postat av: Emmie

sv: Bara fint här :) Händer det något roligt i morgon onsdag då? :)

2011-02-15 @ 20:51:46
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0