Tisdag



I morgon ska jag på loppis och sälja hade jag tänkt mig.
Ja vi är några fler som ska åka.
Mamma, Syrran, stora systers dottern och så ska min lillis med.
Mamma hade plackat fram en massa fina saker.
Jag har knappt kollat över vad jag ska sälja.
Sönerna har tatt fram lite men ska nog ta en titt till i lillen rum. 
Håll tummarna att det inte öser ner i morgon.

Håll även tummarna för att min lillis kommer tycka det var roligt med att
spela fiol.
Han är livrädd att gå dit. Han säger att Mamma jag kan ju inte spela fiol.
Men min lilla ängel det är ju därför du ska gå dit, för att lära dig.
Sen kan du få lära mig om du vill.


Kommentarer
Postat av: lisa

Va bra att sebbe följer med då blir Felicia glad :)

2011-08-31 @ 08:05:03
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0