En av många resor som är på gång



Fick ett sms och ett mail i dag att det är klart med  resa till Astrid Lindgrens värld
för lillens klass innan sommarlovet. Ska bli så attans kul tycker jag.
Var med när stora sonens klass fick uppleva det.
Var så kul och de var så duktiga.
Jag hoppas de kan forsätta med det till andra klasser.
De har tema Astrid Lindgren et antal veckor och att åka dit är en väldigt bra avslutning.
Vi är med och betalar med klasskassan, skolan betalar inte.
Men de följer ju med, det är ju på skol tid.






Nu ska jag ut i trädgården o ta bort lite vissna vår blommor.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: men tack så mkt för dina svar! vad glad jag blir:)

2011-04-28 @ 10:06:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv: Tack så mkt för alla dina värmande ord för några dagar sedan.. Nu är allt mycket bättre igen :)

2011-04-28 @ 19:56:34
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0