Har inget bra tålamod just nu.

Alla dagar kan inte vara toppen, man kan inte vara superglad alla dagar.
I dag är en sådan dag. Attans axel, har jobbat mycket nu o då blir det så här.
Då sätter det sig på mitt lilla humör, stackars mina älsklingar här hemma.

Var en sväng till paradeset i dag för att få upp humöret och jag det hjälpte en aning.
Vackra bilder kommer..........här

Älskade Elvis var lika lycklig som jag i vår solen.Han sprang omkring lös
och bara mös.
Lite trött blir man ju av att busa så lite solning blev det oxå.
Fika delade vi på men jag fick ha kaffet för mig själv i alla fall.



Blåsippor fanns i mängder även
en o annan rödsippa. Vårlökar fanns en o annan
men inte helt utslagna ännu

Vattnet kluckade mot stenarna och mot sten muren
Längtar att få ta ett kvälls dopp efter en varm solig
sommardag. Jag hoppas man får uppleva många sånna dagar i år igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja alla har vi dåliga dagar, de är då man uppskattar sina bra dagar så himla mycket=)

2011-04-10 @ 20:04:51
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: anette

nu förstår jag vad du menar med paradiset, måste va ICA o att jag jobba förstås :))fast inte tog du nån bild eller ???



hoppas att ditt humör är bättre och att vi får se dig på hälsobruket imorron, du behöver ju inte träna nåt hårt utan bara vara där :)) Kram

2011-04-10 @ 20:22:54
Postat av: lillasnigel

Nä du Nettan. Mitt Paradis är ju vid Glan och kommer alltid vara.

2011-04-11 @ 09:13:44
Postat av: mamma

Massor av blåsippor vid Lenbergsvik. Men också första huggormen( en stor svart hona) som solade sig vid järnvägsrälsen.

2011-04-12 @ 08:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0