Vissa sliter.

Vi ligger lite efter med vedupplagret. Ja det kan vällan bli så när mannen
är tvungen att jobba så attans mycket den perioden på året 
när man ska fixa sånt. Jag har ine den läggningen att ge mig ut i skogen o ta ned träd, ta med
dem hem o kapa o klyva. Nä, men bära in o stapla och spinta
(tror jag det heter när man gör tända stickor) har jag inga problem med.
Så i går så satte han i gång. Han körde kärra på kärra o när sena kvällen kom var han trötter.



Han är så duktig min man han slet medans jag låg i sängen och
läste Camilla Läckberg´s ISPRINSESSAN.
Den är lite bra faktiskt Har fått den av min jobbis Karin.
Jag är ingen bokmal precis men det är ett bra sätt att vila  sig med. 


Kommentarer
Postat av: lisa

den lyssnade jag på på jobbet, jag tyckte den va bra :)

2010-10-27 @ 09:31:09
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0