Sinnes ro i natt =))

Då var det näst intill klart i sovrummet.
Lite små fix kvar bara gud vad skönt.
Känns bra i dag att jag kom så här långt.
Jag har på sista tiden fått panik på att det ser UT här hemma.
Mår inte så bra av att hemmet ser ut som det gör. Allt är på börjat överallt och ingenting händer.
Men Rom bygdes ine på en dag.
Därför behöver jag se till att muntra upp mig lite exta varje dag för ingen annan lär göra det om jag inte ber om det och så funkar det ju inte. Kan ju inte springa omkring o säga till alla "snälla kan du göra nått snällt för mig".Så nu ska jag kolla in SF bio har fribiljetter som ligger. Sen ska jag fixa till mig lite extra, åka till jobbet som jag inta vatt på en hel vecka.
Skulle vatt skönt om man hade haft ett ensam jobb i dag inte så pigg på att träffa en massa mäniskor just nu bara de jag vill umgås med skulle kännas helt ok.
Och så sitter man i kassan på ICA o det är lönefredag Jippi!!!!!!!

Nä nog om mina spöken  o tillbaka till vårt vackra sovrum.

Har inte bestämt om vi ska ha gardtner elle nånn sorts av rullgardin.


Min sida Jag läse Isprinsessan nu.


Mannens sida o på det finns det han behöver öron proppar tex.



Har lite kvar då. Dessa kogar ska upp på väggen på nått sått.
har en banan kartong full med halv viktiga papper som ska in i pärmar


Ha en super skön fredag nu alla söta människor.
Kram på er. 


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det ser jättefint ut i rummet, skall bli kul att få se på riktigt, ngn gång när husbonden inte sover där ;) Du är jätteduktig på att fixa till det.

2010-10-29 @ 17:34:32
Postat av: syrran

Snyggt är det du är så duktig kanske skulle du jobba som inredare det är ensamarbete när man alltså har fria händer hos vissa kunder då rå gumman

Du e toppen i kassan, men kan tänka mig att vissa kunder kan man spy på fast man ska sitta där o vara teaterapa o le. kramar o puss på nesan oj glömde äet sov gott.

2010-10-29 @ 19:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0