Tävling med värmeljus, hjälp!!!!!!!



Nu är jag hemma igen efter en hård jobbar helg.
Jobbar med en ny helg jobbis. Min jobbis Emma har gått hem på 
mammaledighet hon ska ha om ca 2 veckor.
Det tar ett tag att jobba i hop sig, men det har gått bra tycker jag.
Lisa och jag funkar bra i hop.
Men Emma jag saknar dig ju lite ska du veta.

Vill bara informera er om att Min son som går i trean
är med i en tävling tillsammans med hans klass.
STORA VÄRMELJUSJAKTEN 3
Det är en återvinnings-tävling för skolklasser.
Syftet med tävlingen är att, på ett så enkelt och roligt
sätt som möjligt, få barnen att lära sig mer om kretslopptänkandet,
miljömedvetenhet och förstås återvinning.
Hör av er om ni har nått bidrag,tävlingen håller på till den 14 april och den startade nu i fredags.
Barnen ska ha med sig varje fredag till skolan, om de fått i hop nått så här ska eldas.

Kommentarer
Postat av: ingela

Vi kan samla värmeljuskoppar, skall de vara på något särskilt vis, tex ska botten där veken sitter vara kvar?

2010-10-18 @ 17:53:02
Postat av: LILLASNIGEL

Ja Ingela, metallgrejen som håller fast veken ska bort.

2010-10-18 @ 23:36:46
Postat av: Ingela

Vi har påbörjat en liten samling =)

2010-10-19 @ 22:45:03
Postat av: Lisa

Vi är uppe i två :)

2010-10-20 @ 14:12:25
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Ingela

jag har en papperkasse snart full =)

2010-10-21 @ 07:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0