Maraton koll

Söndag kväll och familjen den har jag bäddat ner i sina sängar.
Jag och grabbarna har sov morgon i morgon för de har studie dag
på Parkskolan Mån o Tis. Men på Tisdag är frita öppet.

I dag har vi planerat Maraton Gympan på Blacka F&S Man gympar 4 olika pass på raken nästen.
Man har paus mellan varje pass med fika ( mackor, fika bröd)
Godis och frukt står framme hela tiden
Jag blev med i kommitten denna gång.
Den blir Lördagen den 13/11 kl.10,00-16,00
50 platser finns det och man kan anmäla sig snart på  gympa passen på Park
Jag har hand om att delegera ut vilka som ska fixa och baka fika bröd.
Så ska jag fixa priser till lotteriet, ja det ska vi fixa allihopa.  
Återkommer om hur det går. Vet inte själv vad jag ska baka men jag har ju så attans
mycket med äpplen så ja, äpple kaka kanske med mycket kanel och socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0