Nu blommar det

Jag tog blad från Saint Paula och planterade i små växthus krukor.
Lät dem vara och efter några veckor kom det små nya blad.
Planterade om varje planta och nu ett antal månader senare blommar dem.
Det är första gången jag gjort detta så jag är så stålt.
Ja det kanske inte är så svårt det här, men det hör till saken att jag vattnar ihjäl alla mina krukväxter alltid.
Så att ta ett blad, få det att bli en hel krukväxt som nu blommar oxå, det är stort för mig.


Titta vad fina be är.


Det är ju min färg oxå.


Kommentarer
Postat av: anette

vilka gröna fingrar du har...dom brukar inte blomma första året :))

2010-10-15 @ 21:34:08
Postat av: nonas mamma

jätte fina puss på näsan

2010-10-15 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0