Jobbar fin

Sitter nu och målar naglarna, det ska nog bli svarta med rosa glitter tipp.
Kommer nog att ta en timme innan jag är klar. Önskar jag hade en nagel tork,
har inte hittat någon bra än. Min jobbis Jojjo skulle se om hon hade kvar sin.
Sen när jag målat klart naglarna måste jag ju vänte tills de "härdat" klart.
Det är värdelöst att måla naglarna på kvällen men jag ska jobba i morgon
så då vill man ju ha snygga naglar.
Ja, jag ser mig frisk nu så i morgon blir det jobb.
Får se om jag pallar med. Det är mitt långa pass o löne fredag men det går nog bra.


Kommentarer
Postat av: syster

är det kallt ine du har mössa?

2010-10-29 @ 19:31:14
Postat av: Johanna

JAg har hittat den!! Den låg i en låda i vardagsrummet den enda jag itne titta i när du va här=) hehe jag tar med mig den imorgon till jobbet, jobbar du?? annars kan jag ta med den till jobbet på tisdag

2010-10-30 @ 20:50:38
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0