fortsatt lycka

Klar för avfärd mot Cloetta center, here we come.

Framme och på väg mot ingången Lilla mamma och jag.


Väl inne blev jag tillsagd att stoppa undan kameran men jag fick en bild på ridån i alla fall


Vilken kväll och vad det gungade i hallen i kväll. Snacka om att
LHC kan gå och gömma  sig i omklädnings rummet
och stanna där för mamma Mia ÄGER i deras ishall.
Har hittat bilder på google men kan inte ladda upp dem med min data
men det kommer bilder under morgon dagen.


Tack söta mamma att jag fick följa med.
Du är super gullig.

Kommentarer
Postat av: syster

så kul att ni var nöjda båda två, jättekul tycker jag att det var för er o filmen kunde slänga sig i väggen hörde jag det ni såg slår allt annat kram nu drar jag o jobbar..

2010-10-08 @ 20:11:12
Postat av: Lollo

sv: www.sfinx.se har bra priser och produkter!

Kram

2010-10-08 @ 22:33:09
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0