Fars dag o namnsdag, Hurra!



Vi firade ju pappan i huset med ett besök på Kina, det
blev dubbelt firande för min stora pojke har ju namnsdag.
Kan tyckas lite lyxit men ja, pappan o sonen älskar det o vi andra oxå.
Jag skulle ju i väg o jobba o ville äta med familjen innan.
Vi brukar inte äta innan jag börjar att jobba på helgerna,
jag tar nått på jobbet. Så det kalas bra allt sammans.

Lite bilder från fars dag med oss.

Tog bilen med familjen till Norrköping vid 11-tiden


Fyra matsugna Blacka bor som väntar glatt på kina mat.

       

Missade att ta kort på den goda maten
Kom helt av mig när vi fick den men efter rätten som
sönerna gluffsade i sig fångade jag på bild i alla fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0