Inlägg 1001 är skriven.

Sitter o gluttar på tv´n och på kanal 9.
Såg nyss Pantertanter, helt i min smak.
Nu visar de Falcon Crest en kultserie från 83-84. WOW!

Ska försöka lock till håret lika snyggt som frissan gjorde sen innan
jag sticker till jobbet.
I morgon är det Maraton gympa på friskis i Blacka 
och på det ska jag jobba. Mellan 10-16 håller det på med 
olika pass (4 st) och andra överaskningar.
Ska bli kul, har aldrig vatt på det förut.

Tyckte det var dax för att lacka om naglarna så jag provade ett gammalt lack
jag inte har använt på länge från Paris serien.
Men med samma utformning som sist.



Ha nu en trevlig Fredag det ska jag se till att jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0