Kräftan fru Sjöberg

Ingela undrade om bilen då.
Nej, jag har fått låna en bil i väntan på att få min ordinarie bil.
(Nu tappade Johan ut nästan alla chips på golvet, as garv.)
Hoppas min bil kommer snart men helt ok med denna bil så länge.

Har vatt o badat i dag o sola lite blev brun men lite lätt RÖD oxå.


Det är guld värt när store bror Johan är med. Jagkunde sitta och läsa en god bok, sola
och simmade 30 längder (750m) i dag. Tack Johan.

I morgon ska jag ringa till frissan i Norrp Style sation o beställa tid.
Fixa till frisyren lite behöver fixa till topparna i alla fall.

Ska till banken i morgon o prata med Maggan om hus lånet en gång innan vi skriver klart pappren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra med en lånebil, det behöver du. Kram

2010-11-04 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0