Vackert väder, ja ja=/

Jag är fortfarande hemma från jobbet o det känns sååååååååå jobbigt.
Är hemma o orkar ingenting ju ju.
Känns som att hela hemmet håller
på att förfalla.
När jag är sjuk önskar vill jag vara liten igen så mamma kunde pyssla om mig.
Bädda om mig, läsa saga och mata mig med en massa onyttigheter.
Men men nu är ju jag mamman.
Jag var tungen att tvätta upp lite sängkläder och tvättstugan
har vi i källaren. När jag kom opp igen var jag tvungen att sätta mig
o pusta ut och kände mig febrig igen.
Ringde till 1177 (sjukvårdsupplysningen) 
och hon tyckte jag skulle avakta några dagar till.
Om jag får mer ont i örat skulle jag söka vårdcentral.
Nu ska jag gå och sova igen. Natt Natt

På bilden Lilla jag i mammas knä  Min syster sitter brevid oss
Pappa tar nog kortet men det kan vara bror och pappa som tar kortet.

Kommentarer
Postat av: anette

men är du sjuk, förkyld eller ? jag har oxå blivit förkyld, men ingen feber, vi har nog smittat varann på jobbet :)

Krya på dig och hoppas vi ses på jobbet imorron :)

2010-12-02 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0