Jul i vårt hus

I dag har jag julpyntat lite.
Fått upp julgardiner i alla rum och fixat så att
krukväxterna har fått julkrukor men vill köpa
fler.

Denna gardin hade vi när jag var liten i köket.
Den är JUL för mig.


Lite julnötter på bordet, vi har ingen allergi mot nötter i familjen.


Denna tomte köpte jag till förra julen men den har jag haft framme
sen dess. Den har blivit vår hustomte o har flyttats runt i huset.
Nu har den fått en ny plats.


Nu kommer en visning på mitt underbara TOMTE LAND.
Har utökat den sen förra året för jag hitttade en påse med tomtar
som mamma gav mig förra julen.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Julgardinen hade vi på Tallgatan då du va liten.

2010-12-10 @ 11:30:31
Postat av: moster ,syster lollo

så fint med alla tomtarna mysigt,sen passade ju orgeln oxså in ser ut som den alltid varit där nice pullan du kan du puss på näsan..

2010-12-12 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0