Vånga kalas

På kalas hos 40-åringen
Det bjöds på god smörgåstårta och banantårta.
Oj vad mumsigt. Banantårtan var såååå god.
För dom som hade fixat nån som körde fanns det öl o wisky.
Vi andra fick ciderdryck eller loka som nu jag valde. 


Vackra rosor

Här har vi Banan tårtan och Sylvia envisades med att sätta i 40 st ljus i tårtan.
Härligt med envisa kvinnor

Pasi blåser o blåser, undrar vad han önskar???

Födelsedags barnet  med sin vackra drottning

Nu är jag hemma o jag fick vin Hi hi hi.

Kommentarer
Postat av: simone

Natti annelie, hoppas du haft en kanonkväll - avslutade min med att se "The ugly truth" som.. tja var rätt dålig, inte min humor - har du sett den?

2010-04-18 @ 23:10:11
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0