Det sprack mitt MÅL

Neeeeeeeeeeej,
jag blev inte klar för jag fixade inte att bygga igen
dörr öppningen själv. Det är tur att man har en snäll snickar vän.
Han kommer i morgon när älskling har köpit material Jag kan kanske lägga ut
bilder på väggen när jag kommer hem i morgon kväll.
Men så här ser det ut än så länge

Garderob

OOOO vad jag hade hoppas att jag/vi kunde ha
Lördagsmys här i vårt nya sovrum. Hoppas på Måndags mys  då då.

Denna dörr öppning ska bli igenbyggd
Färgskiftningen syns tydligt här det är den högra som gäller.

Mossgrönt ville jag ha men detta blev väll TROLLgrönt va
Har bara köpt en prov burk. Det kanske sluta med att jag tar svart
och målar här, det ska vi ju ha i andra rum i huset i barnens bland annat.


Kommentarer
Postat av: moster ,syster lollo

MM det är trollgrönt min vän snygg färg...kan bli riktigt snyggt om man får till det i rummet med lite andra färger puss på näsan.

2010-04-16 @ 07:21:42
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0