Solen skiner

God morgon på er.
Där ser ni, jag kan visst men jag trodde nästan inte själv att det var sant.
Klockan VAR nästan 10,00 när jag vakna till liv i dag.
Jag har tagit mig en rejäl sov morgon.
Ligger faktiskt än i sängen. Så skönt att kunna dra sig men ändå göra nått samtidigt.
Det är bara att inse  att jag är rastlös av mig, det måste hända nått runt mig hela tiden.
Men börjar bli lite smått sugen på de där frukost mackorna jag
köpte pålägg o färska grönsaker till i går.

Idag är det risk för uteaktiviteter för min del.
Dra undan nersågade grenar o räfsa fram gräsmattor
och hitta rabatter Det har kommit upp så mycket redan.
Jag älskar våren, (Kan även bero på att jag fyller då Hi hi hi)

Nä, nu kurrar det i magen så nu blir det kaffe te och juice mackor till mig o
de i familjen som är vakna o är friska.Jag o lille mår prima lite värre
med 16-åringen o hans pappa. De har feber o är "slemmiga typer"

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Morgon=)

Jimmy hälsar och tackar så mycket tillbaka=) hihi nu ska jag städa och fixa inför en fika med farmor och farfar=)

2010-04-11 @ 11:56:46
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0