SNICKARN 40 ÅR


I dag fyller vår vän Snickarn 40 ÅR

GRATTIS Pasi!       HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAA

Han är Älsklings barndoms vän.
Ska dit i kväll på firande vid 17,00 tiden i kväll.
Jag har inte riktigt komme överens med mig själv ännu
om vad jag ska sätta på mig.
Klänning blir det i nån form. Kanske den Svarta eller Blommiga, kanske
den Sommrig eller varför inte
den i skinn,  den är as tuff men vet inte om det passar sig.
I kväll innan jag drar får ni veta.

Nu ska jag JOBBA lite extra. Kassa golv o spelbutik.
Jag slutar kl 15,00 så det blir en snabb bloggning sen.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Skinnklänning? Läckert! Det tycker jag du ska satsa på, du kommer bli den hetaste pinglan! :)

2010-04-17 @ 09:37:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0