Planering

Som sagt var så åkte min älskling o jag bort över helgen. Myste lite  i Lembersvik.



En liten överraskning hade han fixat gullisen (det älskar jag)

Planerade en hel del o så grillade vi i vår kakelugn
korv, champinjoner, älgkött o gurka.

På morgonen tog vi en promenad med hundarna som oxå va med,
sen packa vi i hopp o åkte hem o fixade till oss .
Tog bilen till Norrp. sprang in på guldfynd o kl 13,00 var det ett bokat bord för två o vad gott.


Tack min ÄLSKLING för en hel mysig helg, det gör vi om!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ana

Vad mysigt ni verkade ha det :) Men vad är det jag skådar i mattias glas????

2009-11-09 @ 15:15:57
URL: http://facear.webblogg.se/
Postat av: Johanna Norrman

ooo va mysigt=) härligt med sommarstuga va?



Kram Johanna

2009-11-09 @ 21:57:16
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Anna det är Alkofri men jag har sydafrikanst vitt i mitt.

2009-11-11 @ 08:46:49
Postat av: Annelie

Sommarhuset bodde min pappa i när han var liten o jag o mina syskon oxå. Tog över det för ett antal år sedan men hinner inte så mycket nu med nya huset som vi vill o borde. Balsam för själen ska du veta o Älsklingen trivs trots att det är mitt barndomsparadis.

2009-11-11 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0