Oj va tiden går

 27/11 Fredag

                                                                                                               Fortfarande rökfri!!!!!!!

Ja då va det fredag o inte många inlägg har det blivigt, men nu är hon på gång.
Har lite att uppdatera kan man säga. Jag har inte fuskat nått än med siggen (duktig flicka är jag) till o med partat utan sigg. Men suget finns KVAR o lätt retad är jag än. Mer på jobbet än hemma tror jag.

Sitter på kontoret på Jobbet o bloggar bort min rast, härligt. Jobbar till 21,15 i dag o ja det är ju en hel del som har fått lön som villspendera dem på mitt arbete. Men i morgon blir man ledig julpyntning o simhall tror ja nog det kan bli, sovmorgon vill jag ha. 

Ha en superskön FREDAG( jag tar den både rök o alkoholfri Hi hi hi)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0