Nu är det första advent

30/11 Måndag
                                                            RÖK FRI !!!!!!!

                                                                                                



Jag jul stöka lite i går o lite nu på förmiddagen
Vill få lite julstämning, jag ÄLSKAR julblommorna, tomtarna,
gardinerna, dukarna o så maten så klart .

Pratade med mamma i telefon förut o förklarade vad jag hade satt upp förgardiner, en blå med tomte barn
mamma började skratta o sa följande: jaså har du den, ja undrade just vem jag hade givit den till. Jaa lilla mamma.




Var på loppis i Lördags o köpte nya kompisar till TOMTELANDET som snart ska plockas upp. 

Ska åka och jobba snart men jobbar ju bara till 18,00 i dag.
Skön start efter en hel ledig helg.


Det här är mitt jobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå så fint du har gjort

2009-11-30 @ 18:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0