MODE

Ja nu smäller det snart. Klockan 18,30 slår dörrarna upp i Folketshus
I Skärblacka för leveranssätt visningen. Lite pirrigt Måste jag nog erkänna i alla fall.
Var o repa "Stegen" Jag går till musik med Sussi o Pernilla, blir nog bra.
Men men, Lita Att göra Innan nu.

Ska tomma kameran (så jag kan Uppdatera mig i morgon)
Fixa till i Lembersvik (vårt sommar hus, ska sova Där i helgen)
Föräldrar Fika åk 2
Lämna barnen hos mormor (min underbara mamma som alltid Staller upp)

Ja kl 15,00 ska jag vara i Folketshus o gen repa o bli till fixan.
Så nu Måste jag nog rusa.

OJ, ATA Måste ja ju med, tur Att jag fixa matlåda jag går köttfärssås o pasta.
Ha det så bra nu i snöovädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0