Invigning

1/12 Tisdag 


                                                                                   
                                                                                      RÖK FRI!!
Jag var på invigning av Klädkompaniets (en klädbutik som ligger där jag bor) nya lokal häromveckan.
Det var den butiken jag modella för de för klädmärken som BLEND blandannat
Det var en hel kul kväll o många fina kläder o ja tror vi ska fixa en vår visning men men
Nu följer många roliga bilder hi hi hi





Ingen invigning utan skumpa!

Prov hytterna var helt ok.

Jag hittade lite att prova  o dessa byxor köppte jag

Men ångrar att jag inte köpte den här, Snälla tomten  den vill jag ha.

De manliga modellerna hittade lite oxå.

Grabbarna kanske tänkte ha dessa på vårvisningen?

Detta bord var omtyckt, PEPPARKAKORNA var jätte goda. hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud va roligt=) vikka snygga tights=) eller va de tights? :D skitsnygga iaf=) jo jag mår bättre så jag kommer idag =) va gullig du är=) hihi

2009-12-01 @ 12:52:04
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: lillasnigel

ja det är tights

2009-12-01 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0