GLÖGG

30/11 Måndag
                                                                                                                     RÖK FRI!


Här kommer receptet jag lovade.
Håll tillgodo alla glögg fantaster.
Jag skippade äpple o apelsinbitar tog russin o mandel,
för det tycker JAG om.

Jag tog lite mer av vissa saker:
3 st kanelstänger
1 tsk kardemummakärnor
3 st stjärnanis

Annars följde jag receptet som följer.



Ska snart krypa ner o sova. Upp tidigt o öppna alla kalendrarna med grabbarna i morgon.
O så ska vi ju titta på TV-kalendern som börjar i morgon 07,15 till frukosten.

Sussa så gott


Kommentarer
Postat av: syster

Tack den ska jag prova låter gott sov gott min vän puss på näsan

2009-12-01 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0