Jobbet

5/12 Lördag
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

DET ÄR RÖK FRITT PÅ DEN HÄR SIDAN !!!!


Här kommer lite bilder från mitt jobb.
Några bilder från månadsmötet vi hade,
men utelämna nästan alla utom min vän.
Hoppas hon inte blir sur nu, jag har inte frågat kom jag på.
Knäppt lite runt kassalingen oxå där jag jobbar.
Bilderna är tagna innan vi har öppnat butiken.
För så här tomt är det inte en Fredag.



 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Myyyyyyyyys

2009-12-05 @ 22:34:42
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0